Cel puţin aşa relevă un sondaj de opinie realizat de magazinul online Cel.ro și publicat de ADPLAYERS.
Cumpărătorii sunt în cea mai mare măsură influențați în luarea deciziei de achiziționare a produselor de reducerile de tip ”Black Friday” sau de lichidările de stocuri.
În același timp, un cuantum de 30% din cumpărători sunt influențați de valoarea reducerii.
Astfel, tendința de achiziționare a produselor este semnificativă în cazul în care valoarea reducerii depășește 35% din prețul expus inițial.
Ce este de asemenea foarte important și cât se poate de veridic:
Aproximativ jumătate dintre cumpărătorii chestionați citesc comentariile despre produse, înainte de luarea unei decizii.
În ceea ce privește tipul de produse, electronicele dețin supremația - 45%.
Produsele cosmetice, de îngrijire personală și parfumurile dețin o pondere de 30%, în vreme ce jucăriile și produsele pentru copii sunt cotate cu 20% din intenția de cumpărare.
Potrivit articolului citat, Cel.ro a avut în anul 2016 un total al vânzărilor de 53 milioane euro, procesând peste 1,5 milioane de comenzi până în prezent.