Cred că ați băgat cu toții de seamă cel mai recent spot TV la produsul Ursus Cooler.
Nu aveați cum altfel, căci este destul de percutantă.
Spotul este oarecum o noutate în piața media din România și dacă nu mă înșel, este primul care face o astfel de combinație între două cuvinte.
Animația este foarte complexă și bine realizată, cântecelul fain.
Ei bine în urmă cu câteva zile, spotul a fost reclamat la CNA și RAC - Consiliul Român pentru Publicitate.
S-a spus că-i incită pe cei cu vârsta de sub 18 ani să consume bere, chiar dacă produsul nu are alcool.
Reclama a fost ca atare oprită de la difuzare la posturile de televiziune din România, circulând doar în mediul online.
Se pare că totuși place multora, de vreme ce pe YOUTUBE, ”Cea mai suc-bere sau cel mai bere-suc” după cum îi este sloganul, are aproape 1,4 milioane de vizualizări.
Repet, berea-suc este fără alcool și poate fi găsită la raft în trei variante: lămâie, cireșe sau grepfrut (așa e scris pe ambalaj).
Deci, părerile sunt împărțite, ca de obicei când vine vorba despre o reclamă TV...
Claudiu Costea