Carrefour Hipermarket face angajări la Piatra Neamț

Prinde rapid ocazia!
CARREFOUR face angajări în vederea deschiderii primului Hipermarket din Piatra Neamț!
Acțiunea a demarat la data de 1 septembrie 2016, posturile scoase la concurs fiind următoarele:
- Ambalator;
- Brutar;
- Bucătar;
- Casier comercial;
- Cofetar;
- Măcelar;
- Patiser;
- Preparator pește;
- Pizzer și în fine,
- Tranșator.
Se oferă:
- Tichete de masă;
- Asigurare medicală;
- Ajutor transport;
- Cupoane de magazin;
- Diverse tipuri de prime și bineînțeles,
- Formare profesională internă, pentru dezvoltarea carierei.
Pentru a aplica poți:
- suna gratuit la numărul de telefon (Tel Verde) 0800 0800 04 sau
- accesează pagina de Internet:
CARREFOUR ANGAJĂRI HIPERMARKET PIATRA NEAMȚ - pagina oficială.
Accesează apoi locul de muncă dorit și vei vedea detaliile și modul de aplicare - trimitere a C.V.-ului.
Mult succes!

Sezonul 2 din serialul ”Alone” la History HD

Postul de televiziune History HD difuzează seria a doua din ”Alone” (tradus în română ”Singuri”).
Cea dintâi serie a avut un succes deosebit în Statele Unite, totalizând un număr de peste 2,5 milioane telespectatori, fapt care l-a situat pe locul trei în clasamentul din anul 2015 al serialelor non-ficțiune.
În linii mari, serialul urmărește concursul dintre zece participanți, aflați într-o cursă nebunească a supraviețuirii.
Principiul e foarte simplu:
Pe insula Vancouver sunt aduși cu elicopterul sau cu barca un număr de zece concurenți, testați în prealabil din punct de vedere fizic și psihic.
Cei zece sunt ”plantați” la o distanță medie de 8-10 kilometri unul față de celălalt, neavând permisiunea de a se vizita reciproc sau a se ajuta.
Fiecare concurent întocmește o listă de cincizeci de obiecte pe care dorește să le ia de acasă pentru a-i asigura supraviețuirea, însă din aceste cincizeci sunt permise a fi luate pe insulă doar zece.
Așadar, un prim pas în ”filtrarea” competențelor este făcut în momentul alegerii uneltelor de care se pot folosi.
De asemenea, fiecare primește din partea postului de televiziune - care-i are ca producători pe Russ McCarroll și Zackary Berr - o cameră video și un set de baterii, necesare înregistrării în permanență a timpului petrecut pe insulă.
Cel mai important obiect: Un telefon mobil conectat la satelit, cu ajutorul căruia își semnalează intenția de a fi ”extras” de pe insulă și astfel, eliminat din concurs.
Fiecare concurent face apoi tot posibilul pentru a supraviețui pe insulă cât mai mult timp.
Ultimul care părăsește insula primește un premiu în valoare de 500.000 dolari americani.
Lupta se duce în primul rând pe plan psihic - lupta cu propriile gânduri, introspecția ce poate fi chinuitoare în cele mai multe cazuri, liniștea apăsătoare, ce poate fi ”spartă” doar de sunetele vietăților sălbatice care în mod permanent le dau târcoale concurenților.
Apoi, lupta pentru hrană.
Fiecare va învăța să vâneze și să pescuiască în condiții de sălbăticie.
Și să gătească ce-a prins sau vânat...
Prima serie - difuzată începând cu data de 18 iunie 2015 - a fost câștigată de Alan Kay, în vârstă de 40 de ani, originar din localitatea Blairsville (statul american Georgia) care a rezistat nici mai mult, nici mai puțin de 56 de zile...
Un concurent - pe nume Josh Chavez - în vârstă de 31 de ani, a renunțat după numai o zi...
Și în sezonul doi va exista un concurent care va abandona încă din prima zi, după câteva ore de la ”plantare”...
Așadar, e de văzut!
Difuzarea în premieră a episoadelor are loc în fiecare seară de duminică, începând cu ora 21.00, ora României.
Prima redifuzare este programată în ziua de luni, între orele 17.00-18.00 - ora României.
Număr episoade în sezonul 2: 13, la care se adaugă cel de-al paisprezecelea - în care întreaga echipă discută despre cele petrecute și reacțiile telespectatorilor pe rețelele de socializare.
Încă un lucru important:
În timp ce noi urmărim sezonul doi, se montează deja sezonul trei, ale cărui filmări au avut loc în primăvara anului 2016, în Patagonia (Argentina-Chile).
Dacă ați pierdut difuzările de pe History HD, le puteți urmări în reluare pe pagina oficială a postului de televiziune - AICI.
Claudiu Costea

Smartphone NEFFOS de la TP-LINK

Despre cei de la TP-LINK se spune că sunt lideri pe piața de echipamente CPE Broadband și WLAN la nivel mondial.
Nu cred că există locuință care să nu aibă un router marca TP-LINK!
Ei bine, cu ocazia împlinirii a douăzeci de ani de activitate și intuind potențialul din ce în ce mai mare pe care piața de telefoane inteligente îl are în acest moment, cei de la TP-LINK lansează o gamă de Smartphone-uri, gamă denumită NEFFOS.
Sunt puse în vânzare trei modele:
- NEFFOS C5 - ecran de 5 inch;
- NEFFOS C5L - ecran de 4,5 inch și
- NEFFOS C5 MAX.
Cap de afiș va fi NEFFOS C5 MAX, care vine cu un ecran IPS Full HD de 5,5 inch și procesor Ocacore pe 64 de biți, la 1,3 GHz.
RAM de 2 Gb și stocare de 16 Gb, cu slot microSD de maxim 32 Gb.
Camere de 13 Mb, respectiv 5 Mb.
Baterie Li-Po de 3045 mAh.
Culori disponibile: Pearl White și Drak Grey.
Unii spun deja despre aceste modele că ar fi cam depășite, însă urmează să fie testate și apoi vor fi emise păreri obiective.
Ca atare, se spune că prețul cu amănuntul va fi destul de scăzut în comparație cu alte produse de același tip, dar care, repet, sunt un pic cam depășite...
Mai multe amănunte pot fi obținute de pe pagina oficială în limba română NEFFOS TP-LINK.

România TV și cuvintele ei cheie

Dacă vreți să aflați cum se atrage o anumită parte a publicului telespectator în fața micuțelor ecrane - în cazul unui canal de știri - luați exemplul postului România TV.
Am avut un pic de timp să scot la iveală cuvintele cheie pe care postul le publică.
Recunosc faptul că-și fac efectul, căci mai pe peste tot pe unde am umblat în această vară (și nu numai acum) am văzut mulți urmăritori ai subiectelor România TV.
Dacă ar fi să le trecem pe cele mai importante în revistă, am face un lung șir:
Scriu doar câteva:
- exploziv,
- scandalos,
- șocant,
- lovitură,
- huzur,
- halucinant,
- șoc,
- dezvăluiri,
- bombă,
- revoltător,
- tragedie,
- orgie,
- amantă,
- beizadea,
- jaf,
- calvar,
- urgență,
- ucis,
- mort,
- lovit,
- speriat,
- devastator.
Nu pretind ordinea alfabetică a înșiruirii și nici integralitatea ei.
Am scris doar așa, să vedeți că metoda prinde...
Claudiu Costea

”Cronicile Shannara” la TV în România

Postul de televiziune AXN transmite în perioada 21-26 august 2016 prima parte a serialului american ”Cronicile Shannara” ((”The Shannara Chronicles”).
Primele cinci episoade au fost difuzate deja într-un ”mini-maraton”, în seara zilei de 18 august.
Pentru cei care nu cunosc, este o poveste frumoasă și interesantă - mai ales pentru tineri - ale cărei personaje sunt elfi, gnomi, druizi, oameni simpli și ”hoinari”, la care se adaugă monstruleți și ”furii”.
Adică tot tacâmul unui film fantastic, plecat de la ideea unui război devastator pentru omenire, război petrecut în urmă cu sute de ani.
Omenirea a pierdut astfel orice urmă de tehnologie modernă și au apărut tot soiul de omuleți ciudați, mai mult sau mai puțini ”amabili” unii cu ceilalți...
Nu vă spun mai multe, vă las să vizionați voi filmul.
Nu ajunge la nivelul ”Lord of The Rings” bineînțeles, dar e făinuț.
”The Chronicles of Shannara” este în fapt o ecranizare a celor trei romane scris de Terry Brooks:
- ”The Sword of Shannara”;
- ”The Elfstones of Shannara” și
- ”The Wishsong of Shannara”.
Ecranizarea este realizată de Alfred Gough și Miles Millar pentru postul de televiziune MTV, care l-a prezentat pe micuțele ecrane în Statele Unite în data de 5 ianuarie 2016.
Deci e călduț...
Ce m-a intrigat pe mine personal au fost ”urmele” de civilizație contemporană care totuși s-au păstrat în film.
Sau realizatorii au fost neglijenți.
Eu de exemplu am putut vedea la Wil (Ohmsford) Shannara un tricou de bumbac cât se poate de adevărat, parcă era producție 2016.
La fel, tot la ultimul Shannara, am mai văzut o pereche de boxeri cu elastic, ”Made in USA” sau China, nu contează - fiți atenți la episodul 3, la minutul 09.40-10.00, când Wil se dezechipează în fața prințesei Amberle, înainte de a se arunca în Râul Argintiu.
Și mai e o fază tare, în care apare un camion pe bune, cu cauciucuri pe bune.
Chit că e cam ruginit și vai de el, dar pare de acum vreo 20-30 de ani.
Scenariul zice că au trecut sute de ani de la numitul război devastator pentru omenire, deci vă dați seama ce marcă bengoasă de camioane aveau pe vremea aceea...?
Mă aștept să văd și pe vreun actor cu un ceas la mână, dacă se poate cu tot cu calculator sau poate chiar un Smart Watch...:)
Programul difuzările - LINK AICI.
Iertați-i pe cei de la AXN pentru faptul că nu au tradus pagina complet în limba română și au mai lăsat câteva formulări în limba maghiară...:))
Încer să atașez fotografia aici.
În cazul în care nu puteți s-o vizionați, accesați BLOGUL CLAUDIU COSTEA, pentru conformitate...

Grupul ULTRAVOX are ”față” nouă

Veteranii de la ULTRAVOX se fălesc cu o ”față” nouă, pe care și-au tras-o după mai bine de două luni de chinuri, rugăminți fierbinți și mai ales, de bani cheltuiți.
Este vorba despre noua lor pagină oficială de Internet, ale cărei baze de date și domenii conexe au fost refăcute în urma căderii de acum câteva luni.
Cei patru britanici au rugat chiar pe toți cei care dețin materiale inedite sau frânturi din istoria lor, să le trimită pe adresa casei de discuri, pentru a le prezenta pe noul site.
Eu unul apreciez că efortul a meritat, întrucât noua lor pagină arată cașto.
A pagină de trupă de elită, așa cum e ULTRAVOX.
Din câte mi-au comunicat, mai sunt de aranjat doar fonturile din rubrica de Forum și descrierile din arhive.
Au recut permisiune și ajutor din partea fotografilor autorizați de casele de discuri de-a lungul timpului și declară că vor adăuga și acele imagini.
În rest, toate bune și frumoase, inclusiv magazinul online - care te trimite inițial pe Amazon, să cumperi albumul ”Fragile” al lui Midge Ure...
Dacă vrei să cumperi albume și alte acareturi semnate ULTRAVOX sau EV, intră aici.
Referitor la noul album Midge Ure, denumit după cum spuneam ”Fragile”, ar fi interesant de văzut și ascultat:
- colaborarea lui Ure cu MOBY la single-ul ”Dark, Dark Night” și
- varianta piesei ”Let It Rise”, reașezată împreună cu SCHILLER.
Albumul a fost lansat oficial în data de 4 iulie 2014 în UK și Europa, dar abia în data de 18 august 2016 apare și în Statele Unite și Canada...
O fi vreo chestie de marketing, deh...
În varianta de CD, îl găsești cu 6,99 lire sterline pe Amazon și la prețul de 12,29 euro în pricipalele magazine online din Europa.
Componența actuală ULTRAVOX - ordine alfabetică, să nu se supere nimeni:
- Billy Currie - clape și vioară;
- Cris Cross - chitară bass, clape și voce;
- Midge Ure - clape, chitară și voce și
- Warren Cann - baterie, percuție electronică și voce.
Pagina oficială ULTRAVOX - aici.
Pagina oficială MIDGE URE - aici.
Personal vă recomand concertul ”Return to Eden - Live at the Roundhouse” de la Chrysalis din 2010 al trupei ULTRAVOX și concertul ”Rewind: The Greatest Hits - Live at London's Shepherd's Bush Empire” de la Eagle Rock al lui Midge Ure.
Sunt absolut demențiale, vă spun pe cuvânt de onoare...!
Claudiu Costea

Phil Rudd de la AC/DC își relansează albumul

Vestea e foarte proaspătă și pe mine unul m-a cam bulverstat, știind faptul că primul și singurul album solo de până al lui PHIL RUDD de la AC/DC a fost lansat în 29 august 2014.
Suntem în august 2016, deci la distanță de doi ani de la eveniment și iată că primesc pe mail vestea relansării L.P.-ului ”Head Job”.
Lansarea din 2014 a fost întreruptă de condamnarea lui Rudd la opt luni de arest la domiciliu și mai mult ca sigur, problemele pe care le-a avut cu deținerea și consumul de droguri, precum și comportamentul violent pe care acesta îl genera, l-au determinat să-și pună ordine în activități.
La începutul lunii august a anului 2016 a declarat că este foarte schimbat, că și-a refăcut imaginea publică și mai ales, este foarte fericit pentru timpul petercut acasă, alături de familie.
Cei care-l cunosc știu foarte bine că a fost bateristul trupei AC/DC (în mai multe perioade), însă puțini cunosc faptul că este singurul rezident neo-zeelandez al formației și este singurul născut în Australia.
Numele său adevărat este Phillip Hugh Norman Witschke Rudzevecuis, nume dat de părinții săi de origine lituaniană, în dorința de a avea atât nume britanice, cât și lituaniene.
Data la care a văzut luminița zilei: 19 mai 1954, în Melbourne.
Albume solo lansate până acum: ”Head Job” - în 29 august 2014;
Casa de discuri: Wave 365 Media - Universal Music;
Data relansării albumului: 30 septembrie 2016.
Melodii album ”Head Job”:
 1. Head Job;
 2. Sun Goes Down;
 3. Lonely Child;
 4. Lost in America;
 5. Crazy;
 6. Bad Move;
 7. No Right;
 8. The Other Side;
 9. Forty Days;
10. Repo Man;
11. When I Get My Hands On You.
Preț album (doar format CD): 22,59 euro - pe piața din Europa, transport inclus pentru România.
În paranteză fie spus, l-am găsit pe piața din România cu prețul de 159 de lei + transport...
Nu comentez acest aspect...
Pagina oficială PHIL RUDD - AICI.
ATENȚIE - ACEASTA ESTE PAGINA NOUĂ, întrucât cea veche (philrudd.com) a fost închisă la data de 24 iunie 2016.
Lunile octombrie, noiembrie și decembrie sunt rezervate promovării L.P.-ului, însă datele și localitățile nu au fost încă anunțate - urmăriți pagina oficială.
Claudiu Costea

Ședințele CNA în direct

În dorința de a transparentiza activitatea Consiliului Național al Audiovizualului (CNA), ședințele acestui organism de reglementare media sunt transmise în direct, pe pagina oficială.
Astfel, ”... în conformitate cu Legea Audiovizualului Nr. 504 din 2002, cu modificările și completările ulterioare, articol 15, aliniat 2, ședințele Consiliului sunt publice, cu excepția cazului în care se propune președintele și se alege vicepreședintele, în conformitate cu prevederile articolelor 1 și 3.”
Ședințele CNA au loc în fiecare zi de marți și joi, începând cu ora 10.00.
Pagina de Internet oficială la care puteți urmări ședințele CNA în direct poate fi accesată AICI.

”Inspectorul Vacanță” la PRO TV

Lăudabilă inițiativa de a relua seria de reportaje intitulate sugestiv ”Inspectorul Vacanță”.
Se difuzează în fiecare seară în cadrul Știrilor PRO TV și are ca obiect informarea telespectatorilor asupra condițiilor precare în care se prezintă multe hoteluri și restaurante din România, în perioada vacanței estivale.
Deși un pic cam târziu aș spune eu, întrucât ar fi fost bine ca doritorii să fie informați din timp, cunoscând astfel ce unități de cazare să evite.
Prima ediție din acest an a fost difuzată în seara de 1 august 2016 și a avut ca subiect hotelurile ”Amfiteatru”, ”Belvedere” și ”Panoramic” din stațiunea Olimp.
Mai știți cum arătau în timpul Preampușcatului?
Ei bine, acum arăuat jalnic.
Nu vă spun mai multe, ci regret faptul că mulți turiști români și-au cumpărat bilete de cazare în acest unități, păcăliți fiind de imaginile publicate în pliante sau pe anumite pagini de Internet.
Și mai acuz agențiile de turism care și-au trimis clienții în acest tip de unități.
Ar fi fost corect din partea lor să-și prevină clienții...
Părerea mea...
În fine, iată aici imaginile surprinse cu camera ascunsă și materialul difuzat în data de 1 august 2016.
În cazul în care doriți să semnalați și dumneavoastră condițiile și tratamentul nesatisfăcător pe care-l primiți din partea unităților de cazare sau de alimentație și doriți să trimiteți argumente filmate sau fotografiate, puteți s-o faceți accesând pagina TRIMITE ȘTIREA TA LA PRO TV.
Măcar să-i prevenim pe cei care încă nu și-au cumpărat bilete de odihnă și tratament în această vară.
Și poate cineva se va trezi și va remedia problemele sesizate.
Căci avem o țară mult prea frumoasă pentru a fi lăsată-n paragină...
Claudiu Costea