AC/DC scoate un nou album în 2020!

Hai că n-o mai dau în amănunt.
Pe ea, pe știre.
Cea conform căreia trupa AC/DC lansează în toamna acestui an un nou album, primul de la trecerea în lumea celor drepți a lui Malcolm Young în 18 noiembrie 2017.
Știți bine (am mai scris asta) că locul lui a fost luat de chitarstul Stevie Young, nepotul său.
Ca atare, componența în care noul LP, denumit ”PWRUP” va ieși pe piață este:
- Brian Johnson - voce;
- Angus Young - chitară solo;
- Stevie Young - chitară ritmică;
- Cliff Williams - chitară bass și
- Phil Rudd - tobe.
Am mai scris de-a lungul timpului despre ce-au făcut unul și altul, pe unde au mai avut colaborări și câte albume solo au lansat (vezi Phil Rudd).
Data lansării: TBA (adicătălea ”Va fi anunțată”);
Titlu album: ”PWRUP”;
Single de ”momeală” (sau de ”dat cu ața dulce prin gură...”): ”Shot In The Dark”.
Îl găsiți pe Youtube, cu durata de 30 de secunde. E de fapt un ”teaser”.
Site oficial (cam sărac în amănunte): https://pwrup.acdc.com
Cum o să sune?
Bestial, ca de obicei!
Claudiu Costea

The Weeknd l-a bătut pe Ed Sheeran

Șoc și groază!
Artistul canadian în vârstă de 30 de ani THE WEEKND l-a bătut pe cel englezian, ED SHEERAN!
Sună a ”Miorița”, dar așa este!
Din fericire, este vorba despre numărul de săptămâni petrecute în Top 5 din clasamentul american Billboard Hot 100.
Adică cel de single-uri.
Acuma pe bune:
THE WEEKND a fost ”orbit de luminițe” timp de 28 de săptămâni în acest ”chart”, în vreme ce ED SHEERAN a staționat între primii cinci doar... 27 de săptămâni.
Normal, diferența nu e mare, dar cu siguranță THE WEEKND va mai semna condica aici, în vreme ce ED SHEERAN nu.
By the way, ”Blinding Lights” a primit premiul ”Video Of The Year” și ”Best R&B Video” la MTV Video Music Awards din acest an.
Între altele...
Păcat că la noi se difuzează din ce în ce mai rar...
Claudiu Costea

”Inginerul” Bebe Cotimanis a plecat la Prima TV

Am scris de multe ori despre schimbarea deținătorului Prima TV și spuneam că din toamnă, postul de televiziune urmează a se relansa.
Mai mult, va emite în format HD.
Se pare că evenimentul va avea loc în data de 5 octombrie anul curent.
Într-o zi de luni...
Era de la sine înțeles că noul proprietar (despre care de asemenea am relatat suficient) se va pune pe ”cumpărat” voci și fețe.
Și nu numai.
După ce fostul ”digital” de la Antena 1 - Gusti Roman - a trecut la noua Prima TV, iată o surpriză de proporții:
După o activitate extraordinar de îndelungată pentru un om de televiziune - mai exact 25 de ani - celebra voce din promo-uri și actorul care-l interpretează pe ”Inginerul” din serialul ”Vlad”, actorul Bebe Cotimanis, trece și el în barca Prima TV.
Cred că ați remarcat și voi că de vreo două-trei luni de zile, promo-urile de la Pro TV sunt realizate cu o aalte voci, printre care și cea a lui George Vintilă.
”Racolarea” de noi voci și fețe continuă la Prima TV, care dorește din câte se pare să dea lovitura din octombrie și să revină între primele patru televiziuni din România, în ierarhia audiențelor.
Cum aflu ceva, cum vă raportez!
Claudiu Costea

PRO FM se relansează sub un nou slogan!

PROFM se relansează sub sloganul OPEN RADIO și cu o nouă înfățișare. Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică cu oamenii, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, într-o lume care se împarte în două pe orice subiect, PROFM a decis să pună iar în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie consumat cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

Totodată, acest rebranding e și o etapă esențială în articularea angajamentului radioului de a fi alături de oameni cu open-mindedness, distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi.

Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie -deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii cu același spirit.

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechiul logo, în echilibrul dintre moștenire și modernizare. Păstrează esența și culorile consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor, aspirațională. Steaua asimetrică lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune. Ca un reminder că e necesar să fii OPEN ca să realizezi că imperfecțiunea e, de fapt, oportunitate.

„Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor.

Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis. Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

Campania de lansare a acestui rebranding e la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să-și transforme „nu”-ul în „DE CE NU?”. E un reminder inspirațional să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

Manifestoul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe acest drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție manifestoului: Bruja. Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

PROFM, cea mai longevivă stație radio din România, face parte din portofoliul Grupului Digi|RCS & RDS din 2015. Grupul Digi mai deține posturile radio Digi FM, Chill FM și Dance FM și televiziunile Digi24, Digi 4K, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile muzicale UTV, Music Channel și Hit Music.

Culmea tupeului! ”Organizatorii de evenimente” cer ajutor de la statul român

Am urmărit aseară (10 septembrie 2020) ”Știrile Pro TV” de la ora 19.00.
M-a șocat una dintre știri, respectiv cea legată de ”organizatorii de evenimente”, care declarau că vor continua activitatea în anul ce va să vină, dar care - culmea! - cer ajutor financiar de la statul român.
După cum bine-i stă-n obicei Pro TV-ului, știrea difuzată ”pe sticlă” poate fi citită și online și ca atare, am suport probatoriu.
Știrea poartă titlul ”Festivalurile Untold și Neversea se vor organiza în 2021. Anunțul organizatorilor.”
O puteți accesa prin link-ul de mai sus.
Se spune în știre că, citez, ”...este așteptată și o schemă de ajutor de stat pentru a sprijini financiar industria evenimentelor.”
Iată ce spune Codruța Vulcu, președinte AROC (Asociația Română a Organizatorilor de Concerte și Evenimente Culturale):
”În spatele acestor evenimente sunt zeci și sute de companii care au făcut investiții, care au credite, care au investit bazându-se pe o anumită ritmicitate. Practic, acum aceste companii nu au ce face.”
OK, hai să le luăm pe rând:
UNA LA MÂNĂ:
Când îți faci o firmă, în Statutul Asociațților se spune că aceștia participă și la câștig și la pierderi, în limita cotelor de participare la capitalul social.
Deci se prevede că o societate comercială POATE AVEA ȘI PIERDERI.
Corect?
Corect!
Ai ieșit în câștig, împarți profitul după ce-ți plătești impozitul pe dividende.
Ieși în pierdere, îți asumi!
DOI LA MÂNĂ:
Când o firmă face un credit, ia în calcul în primul și în primul rând EVENTUALA PIERDERE A RITMICITĂȚII de care vorbea doamna Codruța Vulcu.
Cu ce e vinovat statul român că a apărut Covid-19 și a dat peste cap planurile firmelor?
De ce trebuie ca statul român să le acopere găurile financiare?
Cu ce drept te ceri statului român ajutor?
Mergi la bancă și stabilește cu ea ce poți face, nu cere bani de la statul român!
Statul român se finanțează din taxele românilor.
De ce să plătesc și eu și toți ceilalți ”pierderea” firmelor care organizează evenimente extraordinar de profitabile pentru acele firme?
Cu ce drept îmi ceri tu mie, AROC, prin statul român, ajutor financiar?
Este culmea tupeului!
Și drept dovadă, iată mai hos rezultalele fiananciare ale SC UNTOLD SRL din Cluj Napoca.
Firma este înființată în anul 2015, sub J12/3105/2015.
Cod Fiscal: 35113711.
Ca să verificați și voi ceea ce scriu, iată aici rezultatele fianciare ale SC UNTOLD SRL pe anul 2019:
(Accesați https://www.mfinante.gov.ro/infocodfiscal.html Introduceți Codul Fiscal și codul de verificare).
Iată ce rău au stat cu banii în 2019, când au avut un număr mediu de 17 angajați:
Cifra de afaceri: 90.405.555 lei.
Profit net: 1.747.993 lei.
Deci un profit ”în mână” de peste un milion și jumătate de lei noi.
Ca o firmă cu 17angajați, chiar nu poți să trăiești din banii ăștia până când scăpăm de Coviduț???
Mai vrei bani de la statul român?
Fira mea de exemplu a fost pe pierdere în 2019 și probabil tot așa va fi și în 2020.
Știți cât am eu salariul?
191 de lei, minim pe economie timp de o oră pe zi.
Pentru cei 191 de lei plătesc 110 lei impozit la stat, lunar.
Am colegi și prieteni care au rămas fără loc de muncă din cauza pandemiei.
Credeți că s-au dus să ceară ajutor de la statul român?
Nici vorbă!
Nici eu nu am cerut și nici nu am să cer.
Ne asumăm pierderile.
E ca în căsătorie: și la bine și al greu.
Asta este, ne descurcăm altfel să facem rost de bani de taxe și salarii, dar nu cerem statului român.
Mai ales când ai profit net de peste un milion și jumătate de lei noi.
Mai e un lucru pe care nu-l spuneți:
Ați uitat să vă referiți la cei care au luat credite imobiliare în zona Clujului și care închiriază apartamente pe perioada festivalurilor.
Vă referiți și la creditele lor?
Că nu au cu ce să le plătească dacă nu e Untold în buricul planetei?
Ia haideți să vedem câți dintre cei care închiriază acolo apartamente mai și plătesc taxe la stat!
Dar cerem de la statul român!
Să ne dea pensii cu 40% mai mari, să ne dubleze alocațiile, să ne facă sute de kilometri de autostrăzi, să ne facă spitale, școli, să ne dea zilnic măști de protecție pentru copiii care merg la școală, să ne dea tablete, laptpop-uri, să ne irige câmpurile de pe care au furat unii țevile și instalațiile și câte și mai câte.
Asta e culmea tupeului!
Nu zic că nu ați achitat taxele către bugetul de stat, dar vă rog insistent nu mai cereți bani de la el.
NU avem de unde achita pentru toți cer care merg cu mâna-ntinsă la el, din toate domeniile, nu înțelegeți?
Ai făcut profit, bravo ție!
Ai pierdere, fii bărbat și asumă-ți!
Asta-i viața!
Vor veni și vremuri mai bune, stai liniștit.
Vei face iar profit.
Căci muzica nu piere niciodată.
Hai, la treabă, nu la-ntins mâna!
Claudiu Costea

Prima TV va emite în format HD

Gata, e oficial!
Postul de televiziune Prima TV și-a schimbat în mod legal proprietarul.
V-am mai scris, dar o repet: a fost preluat de firma care deține și posturile Look TV, respectiv a omului de afaceri Adrian Tomșa.
Trecerea la firma patronată de acesta (Clever Media) a fost parafată de către CNA.
Bun, deci e cu acte-n regulă.
Ceva noutăți ca atare?
Păi hai să vă zic una bună.
Cică vor băga mai mult sport pe țeavă.
E normal, cu ce să umple spațiul?
Și nu e păcat, dacă tot au plătit atâtea licențe pentru preluarea unor meciuri de fotbal și alte exerciții fizice...?
Hai să le cântăm și pe Prima, nu numai pe Look TV!
Țării, cât mai mult fotbal!
Că doar de aici vin banii din publicitate: din bere și din jocurile de noroc.
Mai vine și câte un client cu spoturi la țigle și materiale de construcții, poate mai pică și vreun supermarket...
Nișa e bine delimitată, dar întrebarea e cine mai vrea atâta sport, când ai și Gigi Sport-urile, Eurosport-urile, Telekom Sport-urile și altele de pe Internet?
În fine...
Poate-i pun la picioare și lui Dragoș Pătraru o minge...
Sau lui Huidu sau lui Dezbră...
Dar cea mai tare fază e că totul se va vedea în format HD!
Ei da, după atâția ani în care a fost una dintre cele mai slabe televiziuni din punct de vedere al calității emisiei, noul proprietar scoate lămpile din emițătoare și le înlocuiește cu tranzistoare și cipozoare...
Așadar, vom vedea ”Starea nației” în format HD.
Dac-o mai rămâne-n grilă până la anul...
Eu unul nu cred.
Vom trăi și vom vedea...
Claudiu Costea

Reclama ”Pisicâine” la Ursus Cooler nu se mai vede la TV

Cred că ați băgat cu toții de seamă cel mai recent spot TV la produsul Ursus Cooler.
Nu aveați cum altfel, căci este destul de percutantă.
Spotul este oarecum o noutate în piața media din România și dacă nu mă înșel, este primul care face o astfel de combinație între două cuvinte.
Animația este foarte complexă și bine realizată, cântecelul fain.
Ei bine în urmă cu câteva zile, spotul a fost reclamat la CNA și RAC - Consiliul Român pentru Publicitate.
S-a spus că-i incită pe cei cu vârsta de sub 18 ani să consume bere, chiar dacă produsul nu are alcool.
Reclama a fost ca atare oprită de la difuzare la posturile de televiziune din România, circulând doar în mediul online.
Se pare că totuși place multora, de vreme ce pe YOUTUBE, ”Cea mai suc-bere sau cel mai bere-suc” după cum îi este sloganul, are aproape 1,4 milioane de vizualizări.
Repet, berea-suc este fără alcool și poate fi găsită la raft în trei variante: lămâie, cireșe sau grepfrut (așa e scris pe ambalaj).
Deci, părerile sunt împărțite, ca de obicei când vine vorba despre o reclamă TV...
Claudiu Costea

Cine este de fapt NEA, cea care cântă melodia ”Some Say”

Multă lume m-a întrebat în ultimele luni dacă voi difuza melodia ”Some say” a artistei NEA.
Am răspuns că din păcate nu pot face acest lucru, întrucât postul de radio este axat pe muzica anilor 1980-1990.
Și tot mulți m-au întrebat dacă știu câte ceva despre ea.
Ei bine, câte ceva despre NEA:
Este născută la data de 17 septembrie 1986, cu numele real de Anna Linnea Soedahl.
Părinții ei sunt suedezi, însă ea s-a născut în Africa de Sud, pe când ai ei luptau împotriva Apartheid-ului în această țară.
S-a întors în Suedia și a compus pentru mai mulți artiști locali, dând cu adevărat lovitura la finele anului 2019 cu un single ce are la baza un refren luat de la grupul EIFFEL 65 - ”Blue (Da Ba Dee)”, lansat în Italia, în luna iulie a anului 1999.

Nea - ”Some Say” 2019
Nea - ”Some Say” 2019

În paranteză fie spus, nu numai ea s-a inspirat din această melodie, ci și alți 10 interpreți...
”Blue (Da Ba Dee)” a fost locul 1 în peste 12 țări din lume și era firesc să fie copiată...
Producătorii single-ului ”Some Say” sunt ”HitImpulse” și Vincent Konttkamp.
Cine sunt ”HitImpulse”?
Sunt patru producători - cam cum erau SAW prin anii 1980, respectiv Stock, Aitken și Waterman, numai că cei din urmă erau trei și nu patru.
Și nu în Marea Britanie ca SAW, ci în Germania.
Aici au sediul - în Berlin - chit că sunt din diferite țări.
Se numesc Jonas Kalisch, Henrik Meinke, Alexsej Vlasenko și Jeremy Chacon.
Single-ul oficial are pe YouTube peste 17 milioane de vizualizări în varianta ”Lyric Video”.
O găsiți pe toate rețelele de socializare.
Cam atât despre ea.
Claudiu Costea

Motivele pentru care am închis temporar postul de radio

Cea de-a doua punere în funcțiune a postului de radio online Doctor FM a avut loc în luna februarie a anului 2015.
Asta după ce încercarea mea anterioară a fost și ea sortită eșecului, după patru ani de emisie.
Am presupus că în anul 2015 lumea s-a modernizat și că Internetul va progresa și în ceea ce privește muzica și posturile de radio.
Mai ales că specificul unui post de radio online este acela de a difuza anumite genuri muzicale fără a avea intervenții din partea animatorilor, alias DJ cum le place lor să li se spună.
Pentru punerea în fucnțiune în mod legal am avut nevoie de:
- Domeniu Internet, cu drepturi depline și nu hosting închiriat de la terți.
- Muzică preluată de pe discuri originale. Nu ai voie să preiei muzică de pe Internet sau de mai știu eu de unde, ci trebuie să faci dovada suportului (CD-ului) original.
Deci am plătit ceva bănuți (și nu puțini) pentru discuri originale.
- Soft de emisie - legal, ca să fie totul în regulă.
Dacă nu le ai pe astea, te poți trezi oricând, la orice oră, cu Poliția pe cap.
Oricine îți poate face reclamație și organele în drept se prezintă la ușa ta, cu ”berbecul” pe post de deget care apasă butonul soneriei...
Și ăsta a costat.
- Calculatoare emisie.
- Abonament Internet bandă largă, cu IP fix, nu dinamic, așa cum au mai toți utilizatorii ”civili” din România.
Bun.
Cu asta am început.
Și apoi au început să curgă, LUNAR, abonamentele pentru energie electrică, Internet și drepturi de autor către CREDIDAM, UCMR și UPFR.
Repet, lunar, plăteam bani din buzunar pentru a pune muzică.
O vreme totul a mers bine.
Audiența era foarte mare pentru un post de radio online.
Ajunsesem și la peste 1.000 de ascultători conectați, ceea ce era extraordinar.
Între timp, pentru a achita facturile, am încercat (pentru a doua oară în viață) să găsesc clienți în audio.
Culmea culmilor este că - spre deosebire de posturile de radio în eter - eu puteam să dovedesc clientului care este numărul de ascultători conectați pe servere în momentul difuzării reclamei lui.
Softul de emisie are această facilitate: Numără și stochează informațiile legate de ascultătorii aflați pe ”țeavă” cum se spune în secunda finală a duratei spotului.
Cu alte cuvinte, generam un raport de difuzare zilnic, săptămânal sau lunar cu numărul de ascultători pe care i-a avut reclama respectivă.
Am fost primul din România care a introdus astfel ”Audiența Contorizată”.
Am avut și mașina inscripționată cu asta...
Posturile de radio în eter nu vor putea face asta în vecii vecilor.
La radio în eter, ca și client, comanzi reclama într-un calup de 5 minute și habar n-ai dacă cineva ți-a ascultat-o. Cel mai des nu ai avut audiență la ea, căci mulți dintre ascultători au schimbat frecvența și nu au prins mesajul tău...
Am cerut un cent pentru ascultători, adică pe IP.
Ninci cucurigu barza.
Apoi am cerut trei lei per difuzare - am făcut și un promo cu asta, dacă mai țineți minte.
Din nou, ninci cucurigu barza...
Am contactat inclusiv firme care au interdicție în eter și care ar fi găsit în Internet un mijloc bun de promovare (tutun etc).
Nici de aici nu am primit ecou.
Iar facturile tot veneau...
Așa că, to cut a long story, am tot pus bani din buzunar pentru a-mi bucura ascultătorii ce preferau muzica anilor 1980-1990.
Repet, între februarie 2015 și iulie 2020.
În total au fost 66 de luni de activitate.
Costul lunar al facturilor a fost în jurul sumei de 200 de lei.
Ca atare, am cheltuit 13.200 de lei numai pentru difuzarea muzicii.
La care se adaugă softul și calculatoarele - investiția inițială.
În total vreo 17.000 de lei.
Adică vreo 3.500 de euro.
Acum, pentru cei care au comentat pe Facebook referindu-se la închiderea postului:
Voi ce-ați fi făcut în locul meu?
Când vezi că bagi bani într-un lucru pe care-l faci din pasiune și nu se întoarce nimic, nu-i mai bine să te oprești?
Vorba aceea: Boală lungă, moarte sigură...!
Factorul declanșator al deciziei a fost, ca în cazul multor alte firme din lume, numitul Covid-19, care a pus (și va mai pune) pe butuci o mulțime de afaceri.
Ne-a afectat și pe noi și nu văd redresare maidevreme de începutul anului 2022.
Am zis așadar că mai bine mă opresc.
Pentru că am făcut totul legal, ca la carte.
Vă întrebați cum de alte posturi de radio online supraviețuiesc?
Cel mai frecvent răspuns este că nu emit legal.
Au pagini de Internet cu domeniul ascuns (nu poți vedea deținătorul) și pe care și le găzduiesc în alte țări pe un dolar-doi pe lună, emit cu softuri și muzică luate de pe torente și așa mai departe.
Nu am ajuns la 52 de ani să mai fac treaba asta...
Voi reporni postul atunci când producătorii de autovehicule vor implementa în mașini Internet și acces nelimitat la el, fără abonament și softuri care să permită pe lângă navigație și stream TV și radio.
Puteți asculta și acum posturi de radio online în mașină - de exemplu la noi, porneai netul, deschideai pagina noastră, băgai cablul USB în receptorul auto și totul mergea trăsnet.
Eu am net nelimitat și m-am ascultat odată 7 ore de condus pe șoselele patriei.
În concluzie, cred că atunci voi reporni ”instalația”.
Și sper ca tot atunci, patronii de afaceri să fie consțienți de impactul posturilor de radio online.
Mai ales că audiența poate fi dovedită cu cifre exacte.
Mulțumesc în primul rând celor care m-au apreciat și care mau susținut.
Mulțumesc familiei, pe care am văduvit-o de sumele de mai sus, pentru a-mi satisface eu pasiunea egoistă, dar pe care am împărtășit-o și cu voi.
Mulțumesc și celor care m-au criticat. Critica este mereu construcțivă!
Poate ne vom reauzi în anii ce vor veni.
Să scăpăm mai întâi cu bine de pandemia asta, care e reală și care curmă vieți și locuri de muncă.
Voi mai scrie negreșit articole din domeniul muzicii și al mass media.
Cu alte cuvinte, nu scăpați de mine.
dacă doriți să mă mai citiți.
Mulțumesc încă o dată pentru tot, tuturor.
Multă sănătate vă doresc!
Claudiu Costea